Prema fotografijama i videozapisima s jučerašnjih protesta u Beogradu i ostalim gradovima u Srbiji, vidljivo je da su na njima učestvovale desetine hiljada ljudi, no, prema izvještavanju pojedinih medija bliskih vlasti, u Beogradu je na protestima bilo svega – 20 ljudi.

Televizija Pink, naime, u svom prilogu o protestima u kojem je govorio vlasnik tabloida “Informer” Dragan J. Vučićević, komentarisala je broj okupljenih građana, a prema njihovim uvidima, jučer je Beograd blokiralo svega dvadesetak ljudi.

Tako oni, komentirajući snimak dronom na kojem se vidi kako građani tek pristižu na proteste, tvrde da je to konačna cifra koja je blokirala glavni grad Srbije.

“Dvadeset ljudi je blokiralo Beograd i 20 ljudi maltretira hiljade građana koji moraju da idu pješke, koji su morali da ostave svoje automobile“, čuje se u pozadini dok traje snimak.

Slično su izvještavali i ostali prorežimski mediji, koji na naslovnicama nisu imali nikakve informacije o masovnosti ovih protesta.

 

Podsjetimo, jučerašnji protesti u Srbiji, organizovani, zbog izmjena zakona o referendumu i o eksproprijaciji, bili su na naslovnicama brojnih medija u regionu, ali i u svijetu.

Iz opozicije tvrde da su režimski mediji instruisani iz jednog centra koji određuje naslove tabloida i savjetuje kako napisati bombastične naslove te demonstrante nazivati “lažnim ekolozima” koji ugrožavaju živote običnih građana.

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana.

You May Also Like

Uskoro neće moći svi u kladionice

Crna Gora će novim zakonom o igrama na sreću i nagradnim igrama…

Čanak: Nek se zna, sjevernoistočna BiH koja sebe naziva RS niti je Republika niti je Srpska

Čelnik Lige socijaldemokrata Vojvodine Nenad Čanak smatra da Bosna i Hercegovina “ne…

Novalić: Hidroelektrane na Drini mogu da grade samo Srbija i BiH

Mi nemamo ništa protiv izgradnje hidroelektrane Buk Bjela na Drini, ali taj…

Tukao čovjeka do smrti nasred ulice: Uhapšen 20-godišnjak

Pripadnici Ministarstva unutrašnjih poslova u Novom Sadu uhapsili su Ž. R. (2001)…